Történetterápiáról röviden
2015. december 08. írta: NyIvett

Történetterápiáról röviden

Története Mindnyájunknak van.

Történetek érzésekről, megtapasztalásokról. Önmagunkról, önmagunkból. Olyan történetek, melyek lelkünk világának darabkáiból születnek. Pozitív és negatív megtapasztalások, melyek megosztásra várnak. Megosztásra, hogy másoknak is oda adhassuk azt, ami bennünk van. Felszínre kell juttatni mindazt, mely bennünk leledzik. Pozitív megtapasztalásokat és érzelmeket, hogy boldogságot adhassanak, és felemeljenek. Negatív megtapasztalásokat, és érzelmeket, hogy könnyítsenek, gyógyítsanak,segítsenek. A lélek terápiája ez, az olvasónak, és az írónak egyaránt. Nekem is van sok történetem, így a megosztás vonalán indultam el, hogy oda adhassam Neked. Az írás képességét és a folyton áramló ihletet kaptam adándékba, hogy megmutassam mi rejlik bennem, az én lelkem világában. Kedves olvasó, ha szeretnéd megismerni az én történeteimet, akkor kérlek utazz velem, ülj le mellém a padra, és "hallgasd", ahogyan csendben elmesélem!

 

Szeretettel: Ny.Ivett

Fotó: http://indafoto.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://tortenetterapia.blog.hu/api/trackback/id/tr158149390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása